dimecres, 18 de setembre del 2013

Benvinguts al nou blog!

Hola! 

Hem dic Laura Pino, i aquest es el blog de música que faig juntament amb la Núria Mansergas. Aquest any fem 4rt d'ESO a l'institut Joan Puig i Ferreter, jo he escollit el quart humanístic. He escollit l'optativa de música per que m'encanta la música, si fos per mi, em passaria tot el dia escoltant música. En aquest blog anirem penjant, tant la Núria com jo, tots els treballs, articles i també algunes coses interessants relacionades amb la música. Espero que us agradi el nostre blog i us animo a que feu comentaris als diferents articles que anirem penjant.  



1 comentari:

  1. Benvinguda Laura. Estic segura que la Núria i tu fareu un bon tàndem. Esteu preparades per començar ? :) I que la música ens acompanyi.

    ResponElimina