dimecres, 18 de setembre del 2013

Benviguda

Hola a tots! 
Jo soc la Núria Mansergas i aquí podeu veure el blog de la Laura Pino i el meu. Aquest any fem 4t d'ESO a l'Institut Joan Puig i Ferreter de la Selva del Camp. Faig el quart científic, i l'optativa que he escollit ha sigut  l'optativa de música, música 2.0. L'he escollit perquè m'agrada molt la música, toco la flauta travessera a l'Escola Municipal de Música, i també la flauta dolça, que l'he après a tocar a l'institut. De fet, desde petita que estic en aquest món de la música.  No només m'agrada un estil de música, sino que m'agraden la majoria d'estils que hi ha, molt variats. Considero que la música és un element que et transmet unes sensacions màgiques. Tots els dies i a totes hores escolto tot tipus de música: música moderna, jazz, música clàssica, etc. 

En aquest blog de la Laura i meu anirem fent treballs, activitats, articles sobre cantants i músics; relacionats amb el món de la música. Espero que us agradin tots els articles que anirem publicant les dues al llarg de tot el curs. Com ha dit la Laura, us animo a tots a fer comentaris al blog! 

Fins aquí la meva presentació al nou blog de música!



1 comentari:

  1. Benvinguda a la classe de Música! M'agrada molt tenir-te com alumna i col·laboradora. Segur que farem molt bona feina!

    ResponElimina