dijous, 26 de juny del 2014

Ha arribat el final de curs..

Hola a tots!
Arriba l'hora d'acomiadar-nos de l'assignatura de música, i considero que una de les millors maneres d'acabar aquest curs és recordant com ha anat l'any.
Voldria dir que aquest curs ha estat magnífic, ple de música i de molts moments inolvidables com els concerts, els assajos a classe, etc. En general, m'ho he passat molt bé i hem treballat moltíssim amb el blog MusicAppsSelvatges. M'ha agradat molt la forma d'aprendre al llarg del curs amb les noves tecnologies. També voldria donar-li les gràcies als meus companys i a la meva professora, per tot el treball fet i els bons moments que hem passat tot fent música! Hem aconseguit els objectius que teniem en un principi de curs: tirar endavant un blog i a més poder treballar amb les apps mòbil tot fent el blog de MusicAppsSelvatges que està tenint tant bons resultats! I sobretot, donar-li les gràcies a la nostra professora Adelaida, que ens ha ensenyat tantes coses i a aprendre a aprendre. Gràcies per tots aquests moments!!
Espero que tota la feina feta al llarg del curs us hagi semblat interessant i un altre cop, gràcies Adelaida per transmetre'ns l'amor i la passió per la música
Costa de creure que aquest és un final i un inici d'una etapa en les nostres vides. Hem acabat l'ESO, ja la tenim a la butxaca. El passat divendres ens vam graduar.
En conclusió, tota la feina que hem estat fent queda reflexada i és molt gratificant, de debò. 
Bon estiu i bona música a tothom! 

També voldria dir que el dissabte 28 la Cristina Fontgivell, l'Adelaida i jo anem a Tarragona al FIET (Fòrum Internacional d'Educació i Tecnologia) a presentar el blog MusicAppsSelvatges! Estic molt emocionada i en tinc moltes ganes! 

Suposo que ja haureu escoltat aquesta cançó. Tots els spots publicitaris d'Estrella Damm els associo amb l'estiu.. Per tant, quina millora manera que acabar escoltant aquesta cançó i dir-vos que gaudiu molt de les vacances per començar amb moltes forçes el curs vinent! 
"La música és cultura"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada