dilluns, 21 d’octubre del 2013

Joan Dausà

Hola!
Doncs bé, avui us vui parlar de la música de Joan Dausà
Primer de tot, Joan Dausà és actor de cinema, de teatre i de doblatge. Però la seva popularitat ha crescut exponencialment arran d'haver encetat una nova faceta artística, la de cantant. Va començar el març de 2010 quan amb els seus amics van començar a fer projectes esbojarrats, amb repertoris variats a partir de les seves cançons.
Però jo us volia parlar, de que l'he conegut per la magnífica pel·lícula de Barcelona, nit d'estiu. 
Em va agradar molt la pel·lícula, llavors vaig començar a buscar sobre aquesta i entre d'altres coses que em va cridar moltíssim l'atenció va ser la música de fons que hi havia. Per tant, vaig acabar descobrint el disc de Joan Dausà "Jo mai mai". És la banda sonora original de la pel·lícula.

Aquí us deixo l'enllaç a la pàgina web d'apple on clicant aquí us sortirà la llista de les 11 cançons de l'àlbum de Jo mai mai de Joan Dausà, on us dona opció a comprar-les. Però si no és el cas, al Youtube posant: Joan Dausà  en surten moles compostes per ell. O bé ficant el títol de les cançons que surten a la pàgina web d'apple al cercador del Youtube
Trobo que és una música molt bonica i bona.

Us recomano que l'escolteu tot. Però us deixaré aquí una de les meves preferides d'aquest cantant, per sentir-la feu clic a la imatge:


Fent aquest petit article, m'he animat a buscar més música sobre ell! I per això us deixo aquí un Mixbit de música d'aquest. Totes i cada una d'elles els hi trobo algo 'especial'. Espero que us agradin les cançons! Cliqueu damunt de la imatge i podreu escoltar el caset: 

Diferents mix d'en Joan! 



Bona nit i bona música! 


1 comentari:

  1. El vaig sentir a finals d'estiu en un concert a Cambrils i em va agradar molt. També va ser tota una sorpresa. Gràcies per aquesta recomanació

    ResponElimina