dissabte, 22 de febrer del 2014

Imaginem una música

Bon dia a tots!
La feina que tenim avui és fer una activitat que he trobat molt interessant i original. Estem amb el tema de la música i el cinema. Doncs bé, es tracta d'agafar sis imatges i triar la cançó que trobem més adient a cadascuna. Per mostraros les cançons que escollim, hem fet una playlist amb un programa molt fàcil i útil: Mixbits.
M'ha agradat moltíssim fer aquesta activitat. He associat ràpid la imatge amb les cançons que he escollit. Aquí us deixo la tria de les sis imatges que ha fet la nostra professora. Més abaix trobareu una imatge amb el meu radiocasset, si hi cliqueu podreu escoltar la meva llista de reproducció (playlist). Espero que us agradi!


Aquí teniu la meva llista de reproducció!


Bon cap de setmana i bona música! :)

3 comentaris:

  1. Estic molt d'acord amb la teva playlist! Molt encertada. M'encanta la cançó "River flows in you", però fins ara no sabia com es deia. "Fantastic shine" a aquesta fotografia li va perfecte ;)

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Cristina! Estic contenta de que t'agradi la meva playlist. :)

    ResponElimina