divendres, 29 de novembre del 2013

Catarres!

Hola! Feia temps que no escribia per aquí el blog.. Ara, a les classes de música, estem preparant el concert de Nadal.
Doncs bé, aquest dissabte 29 de novembre és la Festa Major d'Hivern aquí a la Selva del Camp i el grup de música català 'Els Catarres' actuarà al Pavelló Municipal a les dotze i mitja de la nit, és un concert gratuït. Després d'aquest actua 'La Loca Histera'.
Aquest esdeveniment el volia publicar al blog ja que és un dels grups de música preferits que tinc. La seva música m'agrada moltíssim i em sé les lletres de totes les cançons que tenen dels seus dos últims CD's.
Per això, us invito a que vingueu aquest dissabte a veure'ls i a gaudir-ne!

Aquí us deixo una cançó del àlbum Postals:



Espero que us agradi i veniu a disfrutar de la música! 
Fins aviat! 


1 comentari:

  1. Jo ahir hi vaig anar. La veritat es que el grup no m'agradava i només m'havia après una cançó "Vull estar amb tu". Creia que m'anava a avorrir moltíssim però em vaig sorprendre bastant; em va agradar molt anar-hi i va ser molt divertit. Moltes gràcies per compartir l'informació amb nosaltres :D

    ResponElimina